FAQ

Lista najczęściej zadawanych pytań i naszych odpowiedzi - po to, by udzielić Ci być może szybszej odpowiedzi. Czy susz CBG i CBD jest legalny Tak, susz sprzedawany przez Nasz sklep jest w 100% legalny. Powstał w wyniku uprawy certyfikowanych odmian konopi siewnych Cannabis Sativa L, o zawartości THC mniejszej niż 0.2% czyli nie przekracza dopuszczalnej normy w Polsce. Czym różni się susz CBD od suszu THC? Przede wszystkim, nie istnieje coś takiego jak susz CBD czy susz THC. To fraza skrótu myślowego, który ostatnimi laty stał się popularny, ze względu na rosnącą popularność produktów z kannabidiolem. Wysokiej jakości susz cbd, pozbawiony działania psychoaktywnego, będzie odnosił się do kwiatów konopi z proporcjonalnie większą ilością CBD. Najprawdopodobniej będzie to w świetle prawa legalny susz, z dopuszczalną przez prawo, znikomą ilością THC. Ponieważ susz konopny CBD(bez THC) z wyglądu jest bardzo podobny do marihuany, zalecamy przechowywać go w oryginalnym opakowaniu z plombą – pozwoli to uniknąć ewentualnych nieporozumień z prawem. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak używane były konopie indyjskie czy zioło konopi w starożytności sprawdź nasz blog. Jak długo susz nadaje się do użytku? Susz po otwarciu nadaje się do użytku przez około 3 miesiące, chcąc wydłużyć jego przydatność (do nawet 12 miesięcy) zaleca się stosowanie saszetek regulujących wilgotność suszu oraz wietrzenie opakowania przez kilkanaście minut co około 3-4 tygodnie. Jak długo olejki nadają się do użytku? Olejek od momentu otwarcia nadaje się do użytku przez około 9 miesięcy. Jak długo będę czekać na przesyłkę? Wysyłka Paczkomat Inpost i Kurier DPD dociera najczęściej w 48 godzin. Zamówienie realizujemy w tym samym dniu w którym środki zostaną zaksięgowane na naszym koncie bankowym. W przypadku zamówienia w dni powszednie (poniedziałek-piątek) jest to najczęściej ten sam dzień, z kolei zamówienia weekendowe realizujemy dopiero w poniedziałek. Jak zapłacić za zamówienie? W zależności od twoich preferencji możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • Dotpay – płatność elektroniczna (przelew on-line).

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz? Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 609 107 554.